Veselé Vánoce pane plukovníku Frydrychu! - otevřený dopis

16.12.2013 18:02
 

 


 

 

 

Dobrý den,  vážený plk. Mgr. Jakube Frydrychu.

Touto cestou bych Vám chtěla poděkovat za sebe i svoji dceru, za moc krásné vánoční svátky, zvláště pak za Štědrý den.

Nikdy jsme neměli pod stromečkem hromady dárků, ale letošní Vánoce budou,  díky Vám opravdu vyjímečné.

Ke zničení mé živnosti, znemožnění dalšího vydělávání si na obživu a zaopatření sebe  a své dcery, vydala podnět Národní protidrogová centrála, jíž jste ředitel Vy, takže Vám patří mé díky.

Taktéž Vám chci poděkovat za to, že má osmiletá dcera, toho času nemocná, musela několik hodin přihlížet zabavování mého řádně zdaněného zboží v mém shopu. Že musela přihlížet jak si policisté vesele zkoušeli bongomasku a smáli se. Musela poslouchat řeči typu: „Nedělejte z nás blbce, každému je přece jasné, že to zboží je na pěstování marihuany!“, dále:  „To ještě uvidíte!“ a „Žádné peníze a žádní právníci světa vám nepomůžou!“.

To vše se stalo 5.11.2013. I když jsem dříve ze svého prodeje stáhla všechny tiskopisy a semínka konopí a tímto logicky přerušila Vámi citovaný ucelený řetězec pro pěstování marihuany.

V shopu mi policisté zanechali nepořádek, jednu nedojezenou policejní svačinu, pár krabiček papírků a bluntů. V hotovosti cca 300 kč, 680 kč na účtu a mínus 18000 kč na kontokorentu. 

Musela jsem teda přerušit podnikání a dne 6.11.2013  se zaregistrovat se na Úřad práce.

Dne 13.11.2013 jsem tedy požádala Úřad práce o Mimořádnou okamžitou pomoc a dne 1.12. 2013  mi byla přiznána a vyplacena částka 2200 kč. Do té doby bylo úřadům, potažmo státu úplně jedno, jestli máme za co jíst. Na nájem jsem si musela půjčit.

Jelikož od té doby nejsem schopná platit telefon,(splátkový kalendář mi byl povolen, ale splatnost je dříve, než mi dojde státní podpora v nezaměstnanosti, tudíž dohoda s mým operátorem je neplatná), inkaso a vdaném smluveném termínu ani nájem a služby spojené s užíváním bytu, dluhy se mi jenom kupí a cítím se zoufale. O žádné Vánoční atmosféře se mluvit nedá v žádném případě.

Chtěla bych Vám ještě sdělit, copak budeme mít s dcerkou pod stromečkem: Kupu nezaplacených složenek, již teď vím, že neplatný splátkový kalendář na telefon, dva malé dárečky, které jsem koupila před vaší akcí proti growshopům ( barevné zrcátko, které si dcera přála  a gelové barvy) a to je vše.

A málem bych zapomněla. Po této akci u mě nastalo malé zhroucení a od lékařů mi byl předepsán třikrát denně Rivotril, což je lék potlačující úzkostné stavy a ataky paniky.

Za ten Vám taktéž dík.

Jelikož se v mém shopu neděly žádné nelegální činnosti, zboží bylo nakoupeno od dodavatelů v ČR, nebo v rámci EU, řádně zdaněno a za zákazníka jako prodejce nepřebírám po odchodu z mého shopu zodpovědnost, (to je mimochodem Vaše práce), cítím se ničena,  natlačena do dlouhodobé zadluženosti a obviněna z šíření toxikomanie neprávem.

Takže, vážený  pane plk.Mgr. Frydrychu. Šťastné a veselé Vánoce Vám a Vaší rodině, bohatého Ježíška a krásně prožité Vánoční svátky , přeji já, Lenka Burkowiczová s dcerou.

V Krnově, dne 16.12.13


 

Zdroj: https://www.asanace2.cz/news/vesele-vanoce-pane-plukovniku-frydrychu-/